CT GunZ Server

CT GunZ EN-Forums
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Ger Forums  GunZ Register  Server  VOTE please  Be Donator  Download CTGunZ  Log inLog in  

Share | 
 

 BEST CTGUNZ LOGO EVER USE IT OR DIE

Go down 
AuthorMessage
Tittenfee
Retired Staff
avatar

Warnings : 2.99
Male

Number of posts : 2522
Age : 25
Location : Austria, Vienna
Points : 2583
Character : Tittenfee, _NPC_
GunZ Exp (nub/pro) :
69 / 10069 / 100

Registration date : 2009-01-22
Reputation : 22


PostSubject: BEST CTGUNZ LOGO EVER USE IT OR DIE   Sun Apr 19, 2009 8:17 am

Back to top Go down
View user profile
SeveN
GFX/Developer/CW.Hoster
GFX/Developer/CW.Hoster
avatar

Male

Number of posts : 242
Age : 28
Location : ι¢є вяєαтн
Points : 384
Character :
GunZ Exp (nub/pro) :
90 / 10090 / 100

Registration date : 2009-04-10
Reputation : 0


PostSubject: Re: BEST CTGUNZ LOGO EVER USE IT OR DIE   Sun Apr 19, 2009 10:15 am

hmmm well, then i wanna die!! xDDD

_________________






Sorry for bad english ...
Back to top Go down
View user profile
Snake
Retired Staff
avatar

Male

Number of posts : 3572
Age : 26
Location : UK
Points : 3473
Character :
GunZ Exp (nub/pro) :
99 / 10099 / 100

Registration date : 2009-02-02
Reputation : 27


PostSubject: Re: BEST CTGUNZ LOGO EVER USE IT OR DIE   Sun Apr 19, 2009 10:30 am

10/10, Simply beautiful....oh my god, it's the greatest creation i have ever seen, bow down to the god, Tittenfee!
Back to top Go down
View user profile
Gast
Guest



PostSubject: Re: BEST CTGUNZ LOGO EVER USE IT OR DIE   Sun Apr 19, 2009 10:33 am

lol you pro in photoshop can you tech me?
Back to top Go down
Snake
Retired Staff
avatar

Male

Number of posts : 3572
Age : 26
Location : UK
Points : 3473
Character :
GunZ Exp (nub/pro) :
99 / 10099 / 100

Registration date : 2009-02-02
Reputation : 27


PostSubject: Re: BEST CTGUNZ LOGO EVER USE IT OR DIE   Sun Apr 19, 2009 10:36 am

/Fail.

It's not Photoshop, lol.
Back to top Go down
View user profile
Gast
Guest



PostSubject: Re: BEST CTGUNZ LOGO EVER USE IT OR DIE   Sun Apr 19, 2009 10:49 am

Snake wrote:
/Fail.

It's not Photoshop, lol.

lol i know its the paint but its joke
Back to top Go down
Tittenfee
Retired Staff
avatar

Warnings : 2.99
Male

Number of posts : 2522
Age : 25
Location : Austria, Vienna
Points : 2583
Character : Tittenfee, _NPC_
GunZ Exp (nub/pro) :
69 / 10069 / 100

Registration date : 2009-01-22
Reputation : 22


PostSubject: Re: BEST CTGUNZ LOGO EVER USE IT OR DIE   Sun Apr 19, 2009 11:16 am

ROFL PRO COMMANT SNAKE

but we shud use this logo.
Back to top Go down
View user profile
Snake
Retired Staff
avatar

Male

Number of posts : 3572
Age : 26
Location : UK
Points : 3473
Character :
GunZ Exp (nub/pro) :
99 / 10099 / 100

Registration date : 2009-02-02
Reputation : 27


PostSubject: Re: BEST CTGUNZ LOGO EVER USE IT OR DIE   Sun Apr 19, 2009 12:03 pm

Cheers Very Happy And i actually 100% agree and think we should use this lol... It would just be funny.
Back to top Go down
View user profile
Kaos
BANNED
BANNED
avatar

Male

Number of posts : 552
Age : 23
Location : Where ever I wana be.
Points : 581
Character :
GunZ Exp (nub/pro) :
75 / 10075 / 100

Registration date : 2009-01-16
Reputation : 5


PostSubject: Re: BEST CTGUNZ LOGO EVER USE IT OR DIE   Sun Apr 19, 2009 1:11 pm

I agree it would be awesome.
Back to top Go down
View user profile
Sonji
Donor
avatar

Male

Number of posts : 768
Age : 22
Location : Closer Then you think Love ;)
Points : 1046
Total Coins Purchased : 100
Character :
Sonji

GunZ Exp (nub/pro) :
86 / 10086 / 100

Registration date : 2009-02-07
Reputation : 6


PostSubject: Re: BEST CTGUNZ LOGO EVER USE IT OR DIE   Sun Apr 26, 2009 3:18 pm

Omg i wish i could make that D:
Back to top Go down
View user profile
Torrentspy
Administrator
Administrator
avatar

Male

Number of posts : 843
Location : hidding
Points : 574
Character : Torrent_Spy
GunZ Exp (nub/pro) :
90 / 10090 / 100

Registration date : 2009-01-15
Reputation : -2


PostSubject: Re: BEST CTGUNZ LOGO EVER USE IT OR DIE   Mon Apr 27, 2009 6:39 am

rofl pro designer 12/10

_________________
Hi Guest how are you?
Oh.. 0 posts already, *keep it up* :-)

Back to top Go down
View user profile
ProAim
Head GM
Head GM
avatar

Male

Number of posts : 1364
Age : 23
Location : Gunz^^
Points : 1647
Trial GM days : --
Character : ProAim,NinaRox,Dialga
GunZ Exp (nub/pro) :
99 / 10099 / 100

Registration date : 2009-03-06
Reputation : 19


PostSubject: Re: BEST CTGUNZ LOGO EVER USE IT OR DIE   Mon Apr 27, 2009 6:41 am

yea nice i never seen so pro logo lol Razz

_________________




Hey Guest Wassup? =D
Oh.. 0 post only? u suck Razz
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: BEST CTGUNZ LOGO EVER USE IT OR DIE   

Back to top Go down
 
BEST CTGUNZ LOGO EVER USE IT OR DIE
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
CT GunZ Server :: Club Area :: Design/Art-work in GUNZ-
Jump to: